петък, 9 ноември 2007 г.

Желанията понякога се сбъдват

Миналата година на 22 Декември имаше 1 джам във Враца - Christmas Groove. Не мога да опиша колко много се зарадвах, когато най-добрата ми приятелка ми каза за него. От радост взех да подскачам и направих пого със стената и гардероба в спалнята на наще.

22 беше петък. Последния учебен ден преди коледната ваканция. Само като си помислих брейк джем + гаджето и най-добрата ми приятелка + петък + начало на коледната ваканция + Коледа след няколко дена!!! И какво може да направи това още по хубаво? Да завали сняг точно на този ден. Толкова силно си го пожелах. Даже за Коледа не исках толкова много да има сняг. Дядо Коледа май е чул желанието ми ;) защото на 21 вечерта заваля. На 22 имаше сняг. Само няколко сантиметра, но ми бяха напълно достатъчни!



Не можех да повярвам! Сняг! Това беше 1 от 3 пъти когато валя сняг през зимата!!! Този сняг най-дълго време се задържа(до 23..на 24 нямаше никакви следи, че е валяло)!

Пожелавам си тази зима да има сняг. Да има много сняг. От колко година на Коледа няма сняг?

Няма коментари: