понеделник, 12 ноември 2007 г.

Училището, парка и есента :)

Какво прави един ученик като му е скучно в час? Едно от нещата е да гледа през прозореца. Така ми дойде идеята да снимам изгледа от моята класна стая. Като се позамисих изгледа не е много интересен и за това реших да снимам парка погледнат от коридора на моя етаж. На следващия ден пъхнах цивровия в раницата и хайде на даскало. По някаква случайност минах от към учителслия вход. Последните стотина метра преди даскало бяха покрити с листа, есенни жълко-оранжеви листа!Както бях сънена и едвам гледах веднага ококорчих очи. Нямах търпение да свръшим с часовете за да започна да снимам.

Първо снимах парка погледнат от коридора



След това набързо лязох от поседния (4ти етаж). От тък се слиза за инрищвто :)



След това отидох зад даскалото



Много красиво килимче от трева и листа



Тръгнах да се разхождам из парка. Не е много голям.Всъщност в сравнение с някой парк в София или друг голям град този е нищо. Но аз много си го обичкам и имам както яки така и лощи спомени от там.





Странно, докато някои дървета вече нямат листа, на това все още са му зелени.




Тука някаде между тези дървета 1 път паднах по гръб от 30-40 см. височина. Един приятел малко ме изпусна..ама аз съм си виновна де. Болката като вълна от гърба ми стигна чаааак до главата.





Вижда ли сте някога толкова тъмни листа?



Есенно килимче от листа :)



И една снимка, която не е нищо особено и точно в това и е чара :)



Надало по стълбичките :)



Най-красивото дърва в района на даскалото.



Ето последните стотина метра до дасклото!!! :)





Някога ходили ли сте из толкова много шумкащи листа?



Есента дойде и при черешата в двора :)



Много хубави кецки имам :P



Повечето снимките са 06.11.2007г. :) Яд ме само, че не се сетих по рано да снимам есента:) Насявам се, че съм показла малко от красотата, която виждам :)

1 коментар:

Анонимен каза...

браво, меченце, ще те правим мече-фотографче {}