четвъртък, 13 ноември 2008 г.

Спомени, спомени... :)

Та нали тази седмица съм в абсолютна почивка. Мързелувам и бездействам след училище. Чета това онова и общо взето се наслаждавам на последните мигове свобода!

Обичам да разглеждам разни стари неща. Пазя си всякакви боклучета, стари рисунки, графити, други щуротиики. Пренареждам си бюрото само и само да си разгледам нещата по папките (за това е сравнително подредено).

Днес разгледах както има по чекмеджетата в тоалетката в спалнята. Гримове на майка и стари ластичета и шноли. От малка обичам да й разглеждам гримовете и да се мацна с някое червило или да пробвам няколко молива и сенки на китката си. Намерих й стари сенки. Има ги от както се помна. Спомних си как като бях малка по често й ги разглеждах. Знаех й всичките червила, моливи и спирали и т.н. Чуваше се само тиктакането на будилника. Тихо, спокойно. В едното чекмедже, най-отзад попаднах на 1 кутия. Не можех да се сетя какво има в нея и я извадих. Отворих я. Малко се изненадах, бях забравила за тези неща. В кутия имаше златни бижута. Обички, синджирчета, пръстени. Спомних си, че като бях малка на мен и на сестра ми ни бяха подарили по 1 златно синджирче с кръстче, обички, на мен сърце, а на нея подкова. Намерих си и едни мой любими обички на времето - с винтче и малко камъче. Там бяха и златните халки.

Помня отдавна на 1 рожден ден, баба (по майчина линия) ме събуди и каза че ми е купила малка камбанка за обичките. Казах й добре и продължих да спя. Като се събудих проявих повечко интерес. Подаръка ми беше малка златна камбанка. Много й се зарадвах и доста време я носех на едната обичка-халка. Спомням си като малка как разглеждах всички тези неща в присъствието на майка(за да не изгубя нещо). Исках да хода на детска градина със златото, но тя не ми даваше, защото съм малка, като порасна може. Е сега съм голяма и нося сребро. А сестра ми няма дупки за обижите. Чудя се, дали някога ще носим тези златни подаръци?

Майка ми преди носеше злато, сега сребро. Не само защото е високосна годината. Среброто на мода ли е? Аз започнах д нося сребърни неща коледа на 2003 когато ми подариха сребърна гривна. Всичките ми обици по ушите (8) са сребърли или поне приличат (още съм с няколко медицински). Нося сребро, защото някак си повече ми харесва, а и мисля, че златото е за по-възрастни жени.

Но определено се почуствах по-добре като разгледах залатните неща. Спомените са хубаво нещо и трябва да си ги пазим :)

Няма коментари: