петък, 21 декември 2007 г.

Цяла седмица сняг

Преди 1 седмица чух майка ми да казва, че навън има малко сняг. Разбира се сутрин малко бавно загрявам какво ми се говори, но тоя път само като чух "сняг" веднага се изправих. Исках да дигна щората и да вида колко "малко" сняг има, но се оказа, че долу е закована, отказах се и се мушнах под завивките да сер азсънвам. Станах оправих се. Взех си шишето да го напълня с вода, влязох в кухнатя и си викям "я да вида колко малко сняг има" отидох до прозореца и мръднах пердето. Като майка каза "малко сняг" си претставих малко...малко по покривите малко по дърветата. Но навън на гаража имаше поне 3-4 см сняг!!! Изпуснах шишето и зяпнах като невиждала.

Грееше слънце през деня и докато се прибера половината сняг се беше стопил. Застанах до прозореца и си оимислих "ее ще ми се и по улиците да има сняг". Щеше ми се да е като едно време - всичко в сняг. Една тишина, навсякаде се белее, снега мек и хрупа под краката. Вечерта вече си мислех, че снега се е стопил и кой ли знае кога пак ще вали. В събота спах до 10 и нещо. Като се събудих видях, че навън вали сняг. Погледнах през прозореца.

Бяло, бяло и пак бяло. Толкова се зарадвах, че зех да потскачам. Обух един панталон, намъкнах една тениска, суичъра, шапка и ръкавици разбира се и измъкнах навън. Около половин час стоя пред нас и ходен напред назад и се радвах на снега. Беше толкова мек. Разбира се излишно е да казвам,че като излязох по късно през деня още на първата минута имах сняг в кецовете..Не мога да се сдържа да не стъпа в снега и да го чуя как хрупа.

Иии сега няколко снимки, които държа да бъдат видяни.








Е казват, че за Коледа снегът ще се е стопил. Аз се надявам да не е така. Ще ми се най-накрая да има 1 нормална Коледа..от колко години на по Коледа няма снаг :(

1 коментар:

Анонимен каза...

Обичам те, мило зайче {}{}{}