петък, 14 декември 2007 г.

Защо ме мислиш за наркоманка?

От около година нося широки, свлечени панталони. Харесвам широки дрешки, харесвам се в широки панталони и най-важното - удобно ми е. Определено знаех, че за някои хора носенето на широки панталони е нещо странно. Особено ако са носени от момиче.



Случвало ми се е да ме гледат се едно съм извънземно. На едно момче от училище щеше да му падне долното чене като ме видя. Случвало се е да ме гледат лошо. Аз отвръщам с 2 пъти по зъл поглед. 3 момиченца наскоро ме гледаха все едно съм експонат в музей, после коментираха нещо и се смееха. Едвам се сдържах да не им кажа нещо. Днес 1 хлапе се обръща няколко пъти за да ме разгледа. ОК, приемам го. За някои хора съм странна, нетипична. Нека ме гледат странно, нека ме гладат лошо, нека си мислят "Хаха, момиче с широки/мъжки панталони". Не ми пука. Но това, да ме мислят за наркоманка само заради широките панталони и музиката е вече прекалено!!! Слушам предимно РАП обличам се СВЛЕЧЕНО, това прави ли ме наркоманка?!? Едно момиче(Х.) от класа на една приятелка(Р.) казва, че с Р. сме наркоманки само, защото и двете носим широчки дрешки. Все си мисля, че наркотиците правят 1 човек наркоман а не дрехите. Аз не се друсам, дори трева не пуша. Не мога да разбера какво е това мислене, че щом се обличам различно и слушам рап съм наркоманка. Някои свлечени се друсат, също и някои чалгарчета, също и фешънчетата. Всеки може да се друса.

Искам да кажа на всички НЕ ДРЕШКИТЕ А НАРКОТИЦИТЕ МЕ ПРАВЯТ НАРКОМАНКА!!! Аз наркотици не взимам!!! Следователно НЕ СЪМ НАРКОМАНКА.

Няма коментари: